gudbaii semester break ..



hye hey hOO..
cuti sem suda abis .. skrg suda tibe mase utk kembali pulang ke sarang unisel..
wahh!! xsabar rsenye nk jmpe kngkawan sume..nk hangout n hangout!! suda puas duduk rumah n akhirnya bosan xtaw ape lg maw bikin selain ber"mukabuku" & ber"blogging", kini suda rindu maw menatap wajah2 housemates & classmates.. rindu diorang kowtt.

next sem adalah last sem utk aku teruskan perjuangan sebagai dip's student. x sangke dh nk abis nih taw. abis je sem last ni, aku akan dihantar utk mnjalani praktikal di mana2 prasekolah yg ade di sekitar selangor & kl mybe. jd cikgu babe! haha~ xleh bayangkan mcm mne nnt aku handle bdk2 prasekolah tuh. huhu. oke, stop story psal praktikal, blom tibe masenye lg.

last sem ni jgk lah sem 1st aku dok umah sewa. haha~ bermakna tidak terikat lg dgn manegement unisel yg agak lembs 2 ye. dan satu agy aku dh xperlu byar duit hostel. bye2 hostel kota puteri. bye2 pakcik2 gad yg x jemu naikkan palang utk kete sy masuk, bye2 jgk kdai mkn kota cafe. restoran forida?? em, mybe akan smpai jgk even dh x dok kp pon, cume jarang la. rindu tomyam forida kowt. isk3. intan!! along!! ferus!! nnt kite g forida ek?? hu~

brg2 x packing lg. tp xpe, brg aku bkn bnyk pon, umah pn xjauh ngn unisel, setengah jam shj, haha~ aku bule balik umah bile2 mse & sesuke aty aku. cume depends pd kerajinan aku nk drive jela. oke dear, aku dh mlas nk taip. bye2..happy weekend sumew. =)


No comments: