result.result.result !!

assalamualikum . salam 1 malaysia . cewahh, skema bebeno aku mnjelang nk jadi cikgu nih . hahaha . ape ek entry yg aku nk update ini hari?? setakat yg berlegar2 dalam kepale otak aku nih pasal result jela. haihh. skang nih member2 aku sume dok pakat nak tengok result masing2. tp.. al maklumlah seperti biase server student portal loading sampai student2 dah tmbuh janggut kt dahi. *asal la bingai sangat aku nih, manade janggut tumbuh kt dahi!* zaaass.. abaikan..

haa.. gitu la gamaknye.. tp kan, ape yg buad aku happy smpay nk maty ni sebab pointer aku naik sem nih.. hooreyyy!!! soley.. soley.. ekekeke.. walaupon x bnyk sangat naiknye, tapi ckuplah utk buad aku bangge dengan kesungguhan aku sem ni, huhu.. memang tension bin kusyen btoi la, manyak nk kene setel kowt last sem.. tapi alhamdulillah, aku dapat pulangan yg memuaskan, berbaloi la dengan hasil kerje keras aku, bersengkang mate dok study kol 3,4 pagi.. dah memang perangai aku study last mnit.. baru boleh masok dalam kepale.. =)) yeah ! *jangan tiru perangai buruk sy* .. x elok tidow lewat2 sebenanye, nnt jd beruang panda.. mate bengkak, dalam kelas ngantok.. haha.. btol x btol x ?? btol kan ape aku ckp nih.. ;p anyway, praktikal dah nak start 11 april ni, harap2 pointer makin naik.. *mintak2 dpat 4 flat! fuhh3!! hahaha.. =))


No comments: