.. tinggal 3 minggu lagi ..

.. pejam celik pejam celik aku dh abes praktikum dh .. rase mcm baru semalam aku start .. x puas lagi bermesra dgn budak2 kt preschool 2 .. seronok tahu ! lepas bukak skool holiday ni nnt , ade 3 minggu je lagi aku mengajar .. dan dlm 3 minggu ni la waktu2 yang aku akan di observe oleh guru pembimbing , salah sorang pentadbir skola & sekali lagi observe oleh pensyarah aku .. terrrr!! ketaq lutut ceq !! aritu dh kne observe sekali dgn pensyarah , not bad la .. pensyarah pn jenis okey , bole bawak berunding .. alhamdulillah , markah hari 2 pn kire okey la bg aku .. biase la kan 1st time , banyak lagi kekurangan dlm p&p aku .. cume 1 masalah je , budak2 ! ouhh tidak , mereka2 itu sangat banyak cakap bile ade orang lain datang , so agak susah jugak la nk control kelas time 2 .. harap2 time observe akan datang ni budak2 okey la , x buad perangai .. now aku tgh pening kepale pikir nak ajar ape time kene observe nanti .. susa kowt tema "kenderaan udara" .. x banyak idea yang aku dapat .. bile search2 kt google , yahoo , yang ade sume same je .. worksheet je banyak .. slide show pon ade but itu x cukup lagi untuk tempoh seminggu .. haishh!! mane nak cekau ni .. tp xpe la kan , aku tetap akan cari jugak sampai dapat bekenaan tema 2 .. nanti klaw ade aku post entry baru okey ! =)

*************************

No comments: