.. nak boleh x ?


.. entry kali ni agak over dan agak demand la siket kan . maklumlah , semua orang dalam dunia ni mahu memiliki sesuatu yang mereka sangat sangat suka . cuma kesungguhan untuk mendapatkan sesuatu itu lah menjadi faktor utama . lain lah ada yang sanggup memberi dengan seikhlas hati kan kan kan . contohnya pemberian dari insan insan yang kita sayang such as family , kawan kawan atau si kekasih hati . tapi semua yang kita mahu kan bukan boleh minta minta macam tu je kat orang kan . kita yang nak , kita usaha lah sendiri . betol tak ? =) aku pun banyak benda yang aku nak dan masih belom dapat . usaha pun masih belum 100% sebabnya aku belom kerja lah . hehe . memang tak la kan nak dapat senang senang macam tu je . hmm , nampaknya berangan je la dulu . bhahaha .

*benda 1st yang aku target nak beli dulu bila dah kerja nanti.........


binatang nih sangat sangat lah berguna pada aku . xde dia , memang patah kaki aku nak pergi mana mana . sekarang pun aku guna kereta family . yang bukan HAK aku . ni japgi x lama lagi akan turun pulak pada adik aku . mybe lah . mana tak nya , kereta yang aku pakai sekarang nih dari kakak aku mula mula dapat lesen kereta . masa tu kalaw x silap , aku masih budak budak sekolah rendah lagi taw . tengok sekarang umur aku dah 21 tahun , lame x lame kereta tu berkhidmat dengan family aku . aku start pakai kereta tu dari mula mula aku masuk belajar dulu . dah 2 tahun lebih la kalaw nak ikutkan . sebab tu aku nak ada kereta sendiri . baru puas hati kan nak pergi mana mana dengan harta sendiri . tapi korang jangan salah faham pulak . tak semestinya kereta yang aku nak tu MYVI . kereta lain pun ok what . cuma aku saja guna pic myvi nih pasal cantik plak kan aku tengok . =p kan best kalaw boleh buat macam ni ,

"anak bertuah : ayah ! nak myvi baru !"
"ayah : oke , esok kita g order !"

bhahahahha . memang bertuah punya anak la kan kalaw macam tu punya sporting si ayah . apa ? ingat beli kereta macam beli KFC ke ha ? boleh order senang senang dekat kaunter .

*yang kedua ....
aku nak yang ni weh . aku nak jugak ! HUHA~ yang NIKON pon oke jugak ! x kisah la antara dua ni pon . best nya kalaw dapat benda alah ni kan . memang aku suka sangat . korang agak agak aku boleh dapat tak beli benda nih . huwaa ! akan aku beli jugak kamera nih . wait & see yaww ! bhahahha . jangan nak berangan dulu lah , g carik kerja dulu . dah kerja nanti baru lah boleh berangan angan macam mat jenin . tp kan .. boleh x kalaw .... EN.SAYANG belanja kamera ni satu ! =)) hehehehehehehe ..

*yang ketiga .....




ha yang ni pon aku nak jugak ! orang lain pakai touchscreen kaw pon sebok nak touchscreen . HAHA~ adew aku kesah ? normal la tu kan . memang handphone sekarang banyak dah canggih canggih . tapi aku tak nak lebih la kan . dapat yang ni pun aku dah puas hati . tapi kan , aku lama dah pakai sony ericsson , ingat nak jugak lah try guna nokia pulak . tak kisah la kan . bergantung pada keadaan la mana yang aku lebih minat nak beli aku beli lah . biar lah sampai aku dah kahwin ke apa ke . aku tetap mahu ! =)

oke sesi berangan angan suda tamat . apa apa pun , finding work first ! bhahaha .
sekian terimalah kasih ini .

^________^

No comments: