tadaaaaaa !


hai hai rakan blogger sekalian , 
lama sudah haku tak menghupdate blog ni .
adoiyaii , busy sehh . sejak-sejak aku continue study ni memnag payah nak ada masa dengan blog.
lepas tu pulak idea pun kering kontang. malas pon ade sebenarnya.
HEHEHEHE...

time raya pun aku tak hupdate satu entry pon kan . nampak tak kat situ ke'busy'an aku? 
nampak tak? please la cakap korang nampak =.= (hahaha)
entah la wehh, haku ni kekadang ikut mood jugak. 
if okay mood aku, terhupdate la blog ni.
if tak berapa nak okay, memang tak kan ada satu entry pon yang akan terhupdate.
blog ni pun dah bersawang-sawang. kesian incik blog.
meh nak lap-lap sawang tu. hmm~

haku ni pun sebenarnya tak ada apa yang nak di story kan malam ni.
tengok pada title entry ni pon tak ada motif kan?
tengok atas tu? nampak tak nampak tak??
sesaje je ni haku menaip supaya terhupdate jugak blog ni sekurang2nya 
walaupun entry malam ni agak tah ape ape.
ahh aku kisah ape? blog aku kan?
lalalalalala^^

bye~ 

No comments: