terperangkap..


wahai nor aisyah binti musa,
now kau dah pun terperangkap dengan kata-kata kau sendiri..
hari tu kau kata kau boleh, now pulak kau kata tak boleh..
kau sememangnya cari pasal kan aisyah?
kalau dari hari tu kau terus terang, benda ni takkan jadi mcm ni.
kalau dari hari tu kau tak buat keputusan tanpa berfikir dulu, 
kau takkan serabut mcm sekarang ni..
now bila kau dah terlajak, kau dah tak tahu mcm mana nak berundur.
what's wrong with you aisyah!!!
perasaan orang kena jaga.
termasuk perasaan kau sendiri.
dan itulah penyebabnya sekarang ni.
kau terlalu nak jaga perasaan orang, hingga kan perasaan kau sendiri kau korbankan.
so macam mana??


**padan dengan muka sendiri** T___T

1 comment:

eszyamin said...

berkorban untuk jaga hati orang lain tidak mengapa nor aisyah musa..tetapi jgn disesali dikemudian hari..itu yang lebih penting..semoga awak lebih berhati-hati lepas ni