.. happy belated birthday !!

.. walaupun dah terlambat , aku tetap nak post entry ni jugak jugak . nak taw sebab apa ? kat bawah ada jawapan . huhu .

.. HAPPY BELATED BIRTHDAY buad :

* mak * (Puan Faridah Hanom Bte Shaari) 4 Julai
* angah * (Imran Musa @ my 2nd bro) 21 Julai
* kak wani * (Norezawani bte Salleh @ my sis in law) 31 Julai
* GG * (Azizi Bin Musa @ my 3rd bro) 29 Julai

# semoga dikuatkan iman , dipanjangkan umur , dikurniakan kesihatan yang baik serta berpanjangan , diberkati rezeki & ditabahkan hati . with love -aisya muse-

tapi yang buad aku terkilan sangat birthday mak la . entah macam mana aku boleh lupa tahun ni . sedar sedar dah pertengahan bulan . lagi pun masa tu aku bukan ada dekat rumah . aku tengah busy dengan persiapan untuk mengajar sebab lecturer aku nak datang observe . sory ye mak , x pasal pasal tahun ni x dapat celebrate birthday mak =( sebabnya dalam family , aku je yang tukang ingatkan adik beradik semua pasal tarikh tarikh hari jadi semua orang . huhu . rasa bersalah pun ade . tapi tak ape lah ye mak . tahun depan kita celebrate besar besar punya ! buad jamuan untuk empat empat sekali + new baby yang juga lahir pada 25 julai 2011 ( Nur Eryna Marissa bte Imran)


HAPPY BELATED BIRTHDAY jugak buad rakan rakan blogger yang lahir pada bulan Julai .. MAY GOD BLESS ALL OF YOU .. AMIN .. =)


**** ^___^ ****



No comments: