.. Sumpah Rindu


.. assalamualaikum rakan blogger sekalian . selamat pagi ! =)

hmm , korang puasa x hari ni ? kalaw puasa angkat tangan ! hee . pagi pagi camnih ntah x taw nak buad apa kan . lepas sahur tadi terus pegi mandi then solat subuh . hah , dah mandi pagi pagi camnih memang segar bugar la mata ni x boleh nak tidow dah . tunggu apa lagi selain capai lappy kesayangan & tergerak pulak hati ni nak update belog .

2 , 3 hari ni aku x post entry baru bukan sebab malas atau apa , tapi busy dok baca tuto2 yang ada dekat blog * cik lyssa * yang cute 2 . hee , banyak tuto2 berguna yang dia buad . aku pun apa lagi , mula lah nak edit & tambah itu ini dekat belog aku demi men'COMEL'kan lagi belog yang x seberapa nih . huhu . antara banyak banyak tuto yang cik lyssa buad tu , banyak jugak yang aku dapat ikut . memang gumbira je rasa hati ni bila dah berjaya buad & lihat hasilnya , tapi ada jugak yang aku x dapat nak ikut ntah x taw pasal apa . contohnya , bila aku nak cari kod yang cik lyssa bagi tu , x ada pulak . bila buad sekali lagi pun sama jugak x boleh . buad berkali kali & seterusnya pun x dapat jugak ! argh ! tensen betol . hmm , bila dah tensen aku pun jadi malas dah nak teruskan usaha aku . terus batalkan niat nak letak benda tu dekat belog aku . kesian aku kan ?

**************************************************
oke la , tutup cerita pasal tuto2 tu . berbalik pada tajuk entry nih tadi , ouh ! sumpah aku rindu mereka mereka yang aku pernah ajar sebelum ni .

*rindu nak buad rutin pagi setiap hari .
*rindu nak buad aktiviti luar untuk mereka.
*rindu nak ajar mereka buat kolaj , origami , mewarna & banyak lagi la ...
*rindu nak dengar suara suara yang memangil cikgu AISYAH !

sweet & comel sangat mereka mereka tu . kalaw lah dapat peluang mengajar dekat sekolah tu lagi kan best . tapi mana la nak dapat kan . masa tu tengah praktikal boleh la . sekarang dah habes , x dapat dah la nak mengajar murid murid pra utarid tu lagi . tiap kali aku teringat pasal budak budak tu , aku tengok balik gambar gambar kenangan . nak mengalir air mata pun ada kadang kadang . rindu sangat sangat . baru aku dapat rasa perasaan seorang guru yang terpaksa berpisah dengan anak anak murid dia . touching wehh ! seronok jadi cikgu nih sebenarnya . boleh terokai dunia setiap anak murid dan kenal perangai @ kerenah masing masing . nakal tu dah semestinya . budak budak kan .

*err , ada keje nak buad pulak , hanya mampu upload gambar je . =)


* ammar , aiman & zamarul *

* ainf syafieka *

* bersama cikgu fairus (member praktikal aku daa)

*peace yaww ! =)*

* 1 2 3 nyanyi !! *

*aktiviti luar*

* time nih GPK tgh observe ! huwaa .. dh la dtg mengejut .. *

*salah satu hasil kerja mereka , kolaj kucing*

*kolaj kapal terbang*

*origami baju*

*fahmi & najwa . hari hari nak gaduh . =)

oke , itu sahaje . sebenarnya banyak lagi , tapi x kan nk upload satu album tu dekat sini kan . hee . =))


bye bye !



No comments: