.. mari singgah =)


** heyy , malam ni nak share something dgn rakan rakan blogger semua . my sis in law baru je bukak kedai menjual baju baju yang cantik cantik di import dari Indonesia . untuk pengetahuan korang jugak , my sis ni berasal dari Jakarta , Indonesia . datang menetap dekat sini after getting married dgn my 1st bro . then my sis decide nak terus tinggal di Malaysia dan mencuba nasib untuk membuka perniagaan . if ada yang berminat , korang bole add my sis dekat fb beliau .


#1 more thing , my sis ni jugak berniaga secara online . so , banyak jugak la tempahan dari customer di merata rata tempat baik dari dalam serta dari luar semenanjung . boleh tengok barangan yang dijual di bawah ni . =)


* atau sambil sambil korang hangout dengan kawan kawan dekat kl tu , boleh la terus singgah kedai my sis di ARKED GSH, LOT G05, GROUND FLOOR, NO.72 jln. TAR, KUALA LUMPUR (selepas KAMDAR, opposite SSF)

* my sis @ owner
*masa ni pengacara WHI (wanita hari ini) datang buad liputan pasal telekung & ada masuk dalam WHI hari tu berkenaan tajuk "wajarkah mengayakan telekung"


that's all . thanks ! =)

No comments: