.. mainan tidow aje

.. huihh , malam tadi mimpi something . tapi mimpi yang agak menyakitkan , memusykil kan dan yang agak pelik . kenape ye tiba tiba mimpi yang macam tu ? ada makna disebaliknya atau hanya mainan tidow aje . atau hanya mainan perasaan ? esh ! x bole jadi nih . nak kene tanye tuan empunya diri jugak pasal mimpi aku nih . mintak mintak mimpi aku tu salah . . .



*pernah aku terdengar orang cakap , kalaw kita mimpi sesuatu yang buruk @ sedih , bermakna kita akan terima sesuatu berita baik . kalaw kita mimpi sesuatu yang baik , bermakna kita akan terima sesuatu berita yang buruk @ menyedihkan .*

*tapi ini cuma apa yang aku pernah dengar . betol atau x aku sendiri pun x taw . yang penting kita x boleh terlalu percaya kan sesuatu yang belum pasti . betul x kawan kawan ?

***

No comments: