DUGAAN BUATKU

assalamulaikum.. hye dear all blogger, actually tade ape aku nak sharing hari ni, kesihatan masih terganggu, dah pun masuk 2 minggu badan ni panas dalam dan selsema, semalam dapat pulak sakit tekak dan batukbatuk.. tak larat dah macam ni, tapi apakan daya, ini semua dugaan buat aku pada minggu final exam nih.. mujur la short sem, so just dua paper je yang masuk final.. 1st paper hari tu 2 julai, aku jawab exam dalam keadaan demam.. boleh bayangkan tak macam mana perasaan aku masa tu.. aku dah cuba sehabis baik untuk jawab paper tu dan aku redha dengan result yang akan keluar nanti.. 2nd paper ni 11 julai, hope sangat aku boleh sembuh dalam masa 2 hari ni.. "ya allah ya tuhan ku, sembuhkan lah penyakit ku, agar aku boleh melalui peperiksaan dengan baik, amin~" 


p/s : *need you dear* :(


No comments: