nak apa sebenarnya ?


.. korang nak taw x , pagi smalam jam 5 pagi aku dapat whatsapp dari si EX . tekejut plak dah aku dalam mamai-mamai baru bangun tido time tuh .. tengok nombor cam kenal . tengok lagi 2 , 3 kali nombor tu , mmg sah dia . aik , ape mimpi dia pepagi bute whatsapp aku tah . setelah lama x bertegur , tibatiba hari tegur pulak. aku pikir panjang jugak la nak reply ke x msg die tu . last2 aku reply jugak . aku ni musykil la jgk tah betol ke tidak dia yg msg atau awek dia yg msg . lame2 aku sedar, mmg btol itu dia . hmm , dlm banyak2 topik yang kami bualkan , die ade cakap camni , "mmg dah lama nak whatsapp , hari ni baru boleh " err, terpinga2 la aku kejap . ape maksud dia cakap cmtu ? dalam hati ni memberontak nak tahu sangat apa maksud dia , tapi aku abaikan perasaan ingin tahu aku tu , aku cuba buang jauh2 . dah tak ada kene mengena pun dengan aku . die sekarang dgn life die , aku dgn life aku . even dia cakap life dia sekarang ade OK dan K.O . aku biarkan je jawapan dia tuh , malas aku nak tanya lebih2 . aku bukan lagi orangnya yang nak ambil tahu pasal dia , so tak perlu la kan . masalah dia , biar dia settle sendiri , tak perlu nak mengadu pada aku . dia yang pilih jalan tu , so dia kena jugak lalui walau susah , walau payah , walau perit macam mana sekalipun . itu dah jadi pilihan dia .

*untuk awak , sy harap awak bahagia .. its okay if nak berkawan , tapi berhati2 dengan gf awak . jangan sampai dia cakap sy ganggu hidup awak , awak yang mulakan dulu tegur sy lepas apa yang jadi hari tu . so bukan salah sy ye . sy x mula kan apa2 pun , no fon awak pun sy dh delete walaupun sebenarnya sy hafal no fon awak tu . sy cuma xnak ingat apa2 lagi pasal benda2 lepas . awak sendiri yang tegur sy tanpa pengetahuan dia . jangan libatkan sy if awak bergaduh ke ape dengan gf okay . that's all.*



No comments: